Nieuwe collega: Marita! Marita werkt sinds november als Klant Expert in ons Klant Contact Centrum. Inmiddels weet ze goed haar weg te vinden in ons platform.
Hoen Vastgoedbeheer en Haavens sluiten aan op Ziezodan platform Hoen Vastgoedbeheer en Haavens tekenden een samenwerkingsovereenkomst met Ziezodan voor de regio's Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.
Maak kennis met onze nieuwe collega Manon Manon is afgelopen maand begonnen als medewerker implementatie en trainingen. Ze is ons nieuwe aanspreekpunt voor vakmannen en werkvoorbereiders
Ontmoet Iris & Charlotte Last, but not least, stellen we graag onze collega's Iris en Charlotte aan je voor. Iris en Charlotte zijn de drijvende krachten achter de marketing & communicatie van Ziezodan.
Ziezodan en Elfi tekenen samenwerkingsovereenkomst De huurders van vastgoedonderneming Elfi kunnen vanaf 1 december eenvoudig een storing melden en een afspraak met de monteur inplannen via het platform van Ziezodan.
Ordelman en Ziezodan gaan altijd voor de first-time-fix Sinds september 2021 werken Ordelman en Ziezodan samen voor de vastgoedportefeuille van Syntrus Achmea Real Estate & Finance. Patrick van ’t Sant, directeur bij Ordelman, vertelt over zijn ervaring met het Ziezodan platform.
Hoe verlaag je de no-show bij een reparatieverzoek? De vakmannen maken het wel eens mee: een no-show. Wij vinden dit natuurlijk onnodig. Maar hoe voorkom je dit in de toekomst? In dit artikel delen we de waarde van Track & Trace.
R3FUND en Ziezodan starten samenwerking voor dagelijks reparatieonderhoud Huurders van R3FUND hebben vanaf nu de mogelijkheid om binnen enkele minuten een reparatieverzoek te melden en een afspraak met de vakman in te plannen via het Ziezodan platform. R3FUND en Ziezodan starten daarvoor deze maand een samenwerking.
Syntrus Achmea & Ziezodan: een partnerschap met een gezamenlijk doel Van een frustrerend en tijdrovend proces naar datagedreven en efficiënt werken op het gebied van reparatieonderhoud. Syntrus Achmea Real Estate & Finance – onderdeel van Achmea – kreeg het in slechts tweeënhalf jaar voor elkaar.
Met stuurinformatie krijgt een corporatie pas écht grip Het onderhoudsproces is een van de belangrijkste en meest arbeidsintensieve processen voor een woningcorporatie. Juist daarom is het belangrijk om te digitaliseren zodat innovatie mogelijk wordt.
Zien we je op Corporatieplein? Wil je meer weten over onze dienstverlening? En wat Ziezodan voor jou kan betekenen? Of wil je gewoon eens sparren over digitalisering, data of reparatieonderhoud? Ga met ons in gesprek tijdens CorporatiePlein.
Kom naar onze sessie tijdens REBF-Festival Op 20 en 21 september staan we op het REBF-Festival op de Zuidas in Amsterdam. Tijdens dit event staat de toekomst van bouw en vastgoed centraal. Ben jij er ook bij? Kom dan naar onze sessie!
Ontmoet KCC-manager Rosalien Het KCC managen? Meetings met onderhoudspartijen leiden? Of een personeelsuitje organiseren? Geen probleem voor Rosalien! Rosalien is van alle markten thuis en niets is haar snel te veel.
Alle vragen op een rijtje! Na alle gesprekken op de PROVADA, hebben we voor jullie de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Wil je weten waarom we geen software-tool zijn? Hoe we reparatieonderhoud eenvoudig maken, of hoe je aan waardevolle stuurinformatie komt? Lees hieronder verder.
Maak kennis met Sven! We stellen graag onze business consultant aan je voor: Sven. Hij is bij Ziezodan verantwoordelijk voor de techniekinrichting, de ontwikkeling en de procesoptimalisatie van onze dienstverlening.
Hallo champagneborrel! Het was weer een geslaagde PROVADA. Bedankt voor de nieuwe ontmoetingen, goede gesprekken, inspiratie & vooral een gezellige borrel! Met veel plezier delen we een terugblik van het event:
Nieuwe collega’s: Katja en Heidi Ontmoet onze nieuwe collega’s Heidi en Katja! Alhoewel nieuw… inmiddels lopen ze al even mee bij ons Klant Contact Centrum.
Werkvoorbereiders in het zonnetje: Ordelman Onze collega’s Simon en Iris gingen samen met een camera en een leuk presentje op bezoek bij Ordelman in Arnhem. Benieuwd hoe zij het aantal open orders zo laag houden?
Nieuwe samenwerking met LIV Het innovatieve, digitale platform van Ziezodan wordt vanaf mei 2022 ingezet door LIV voor het eenvoudig melden en plannen van reparatieverzoeken door huurders in regio Amsterdam. LIV is het huurders service platform van Orange Capital Partners.
Maak kennis met Annelies en Simona! Bel je naar onze klantenservice? Dan krijg je één van onze KCC-collega’s aan de lijn. We stellen ze graag aan je voor! Vandaag zijn de eerste twee collega’s aan de beurt: Annelies en Simona.
Ontmoet onze nieuwe collega Koen Koen is deze week begonnen als Business Developer bij Ziezodan. Met een voorliefde voor de vastgoedwereld is hij vol enthousiasme van start gegaan. Hij wordt blij van innoveren, data en dienstverlening. Een perfecte match met Ziezodan dus!
Zien we je bij CorporatieGids LIVE? CorporatieGids LIVE is een dag waarop leveranciers en adviseurs met focus op de corporatiesector leerzame en interessante kennissessies verzorgen. Om 10.00 uur geven wij een kennissessie over hoe reparatieonderhoud kan bijdragen aan sociale huisvesting. Meld je nu aan!
Huurder centraal zetten en duurzame onderhoudsprocessen gaan hand in hand In een goed onderhoudsproces staat de huurder centraal, wordt hij in één keer geholpen én gaat de corporatie zo duurzaam mogelijk te werk. Mooie doelen, maar hoe richt je dit proces in zodat je ze ook behaalt?
Meer transparantie voor vastgoedeigenaren Wekelijks maken we grote stappen op de doorontwikkeling van ons platform. De laatste weken hebben we twee nieuwe features geïmplementeerd: het toevoegen van keukenapparatuur en je hebt vanaf nu meer inzicht in de reparatieverzoeken.
De sterren van reparatieonderhoud verrassen! In het dashboard zien we welke vakman de hoogste huurder tevredenheid heeft behaald. Tijd om de sterren van reparatieonderhoud te bedanken!
De volgende stap: zinvol gebruikmaken van beschikbare data Bij Ziezodan worden reparatieverzoeken snel en makkelijk opgelost. Dankzij het platform dat huurders, vastgoedbeheerders en onderhoudsbedrijven met elkaar verbindt. Daarbij wordt veel data verzameld en dat is goed nieuws voor vastgoedbeheerders, zeggen algemeen directeur Michiel Pot en operationeel directeur Simon Helder. Want: ‘Wij maken van data stuurinformatie.’
Tijd om de duurzame helden in het zonnetje te zetten! In het dashboard zien we welke monteur de hoogste First-Time-Fix score heeft behaald. First-Time-Fix houdt in dat de melding in 1 keer is opgelost. Tijd om deze monteurs in het zonnetje te zetten.
Krijg meer inzicht in duurzaam reparatieonderhoud Dat ESG (Environmental, Social & Governance) belangrijk is voor uw vastgoed dat begrijpen wij als geen ander. Daarom hebben wij een nieuw overzicht gemaakt waarin je alle nodige cijfers kan inzien. Het ESG-Dashboard geeft Inzicht en monitoring op de voortgang van de verschillende duurzaamheidsaspecten binnen het reparatieonderhoud.
We hebben zilver gewonnen bij de International Digital Experience Awards 2021! Wij zijn erg blij en trots om te melden dat Ziezodan zilver heeft gewonnen bij de International Digital Experience Awards 2021 in de categorie: ‘Best Use of a Digital Platform’.
Volledig inzicht en grip op je gemelde storing Binnen onze dienstverlening zijn we continu bezig om ons platform te verbeteren. Achter de schermen blijven we doorontwikkelen. Dit doen we om de ervaring van het gebruiksgemak te vergroten en de benodigde stappen te versimpelen. Op deze manier blijven we innovatief en doen we ons best om zo goed mogelijk aan te sluiten op de behoeftes in de markt.
Wij zijn er voor iedereen die makkelijker reparatieonderhoud wil! Ongekend onderhoudsgemak. Dat is wat Ziezodan op disruptieve manier biedt aan huurders, woningcorporaties, vastgoedbeheerders, onderhoudsbedrijven en de andere partijen die betrokken zijn bij het reparatie-onderhoud aan de miljoenen huurwoningen in Nederland.
Finalist International Digital Experience Awards 2021! Wij zijn erg blij en trots om te melden dat Ziezodan door is naar de finale van de International Digital Experience Awards 2021 in de categorie: ‘Best Use of a Digital Platform’.
Altijd op de hoogte van de laatste status van je reparatie melding Sinds kort zijn we aangesloten bij Datarotonde. Samen kunnen we nu met onze partner ATAG, huurders beter op de hoogte brengen van de status van een reparatie aan de keukenapparatuur.
Trots zijn we op de werkers die met het Ziezodan platform werken. De hoogste tijd om ze met een persoonlijke kaart te bedanken!
Samen reparatieonderhoud in onze hoofdstad verbeteren Met trots mogen wij vermelden dat we in regio Amsterdam (naast REBO) gaan samenwerken met MVGM en Verhoeven!
Het vergroten van gebruiksgemak Wij blijven leren en ontwikkelen. Voor onze dienstverlening maken we gebruik van veel speciaal ontwikkelde tools en slimme technologie. Achter de schermen analyseren we continu onze data. Op deze manier blijven we o.a. ons platform voor het melden van storingen doorlopend optimaliseren. Alles in dienst van onze klanten en gebruikers!
Disruptie in de wereld van vastgoedonderhoud Onlangs ontvingen wij bezoek van VG visie op ons kantoor in Hengelo. In het kader van de ‘Wintergasten serie’ zijn wij uitgenodigd om een podcast te maken. In deze serie komen persoonlijke en zakelijke visies samen
Technologie en business innovatief samenvoegen Reparatieonderhoud is met recht één van de belangrijkste processen bij een woningcorporatie. Het is het moment waarop je je vastgoed kunt verbeteren, inzicht hebt in je bezit én je de huurder tevreden kunt stemmen.
We gaan toekomstproof het nieuwe jaar in! We sluiten 2020 feestelijk af, want we zijn opnieuw genomineerd! Dit keer voor de Real Estate Futureproof Awards, in de categorie: PropTech bedrijf 2020.
Een compliment is een belangrijke vorm van waardering “95% van werknemers vindt een compliment een belangrijke vorm van waardering en 45% zegt af en toe een compliment te ontvangen” (Onderzoek Sparkler, 2019) Dit is uiteraard bij monteurs niet anders.
Een efficiënt reparatieproces en klanttevredenheid gaan hand in hand. Ondoorzichtig. Inefficiënt. Klantonvriendelijk. Dat is in veel gevallen de praktijk van reparatie-onderhoud. Ziezodan doet het anders. Op dit innovatieve platform staat de huurder op 1. Duur? Integendeel! Efficiënt onderhoud is juist lucratief voor vastgoedbeheerders, is de ervaring van Michiel Pot en Simon Helder. ‘
Zilver bij International Customer Experience Awards 2020! Vandaag was het de taak aan Michiel Pot en Simon Helder om in beide categorieën de internationale jury te overtuigen van de enorme positieve impact die de Ziezodan dienstverlening heeft in de keten van reparatieonderhoud.
Ziezodan ondersteunt Syntrus Achmea huurders bij digitaal melden van reparaties Ziezodan, Syntrus Achmea en REBO Vastgoed Management tekenen samenwerkingsovereenkomst. Het innovatieve, digitale platform van Ziezodan wordt per 1 juni door Syntrus Achmea ingezet voor het melden en plannen van reparatieverzoeken door huurders.
Op 1 juni live met Syntrus Achmea! Vanaf 1 juni 2020 lopen er circa 2000 woningen (in beheer bij Syntrus Achmea) door ons platform. Zodra de verwachte resultaten worden gerealiseerd, zullen we de samenwerking en het aantal woningen snel opschakelen.
Provada PropTech challenge gewonnen! Afgelopen week mochten wij pitchen voor een Wildcard voor het PROVADA FUTURE Event. Gelukkig is ons innovatieve platform met de winst van de PropTech Challenge bekroond!
TV debuut Ziezodan | RTL Z Barometer Op zondag 23 februari waren wij op TV met een item in het programma RTL Z Barometer. Heb je de uitzending gemist? Kijk 'm hier terug.
Wij zijn verhuisd! Deze week nemen we onze intrek in Gebouw-N te Hengelo. Echt een toplocatie op het Thales terrein, waar innovatieve bedrijven elkaar ontmoeten op een inspirerende plek.
De belangrijkste inzichten voor reparatieonderhoud Op 21 november jl. zijn de benchmarkresultaten van woningcorporaties door Aedes gepubliceerd. Wat opvalt is dat over de afgelopen jaren een licht stijgende
Update | platform ontwikkelingen: meerdere-meldingen Wekelijks maken we grote stappen op de doorontwikkeling van ons platform. Deze periode lag de focus op het doen van meerdere storingsmeldingen.
Inefficiënte rijroutes in vastgoedonderhoud verleden tijd! Uit onze pilot is gebleken dat de rijroutes van servicemonteurs met ruim 20% verbeteren, doordat ons slimme algoritme automatisch de meest efficiënte route inplant.
Goud en Zilver bij Dutch Interactive Awards 2019! Bij de uitreiking van de Dutch Interactive Awards 2019, hebben we samen met onze digitale partner (Adwise - Your Digital Brain) de eerste én tweede prijs in de wacht gesleept!