Hengelo, 5 oktober 2021

De sterren van reparatieonderhoud verrassen!

Na een opgeloste reparatie vragen we direct naar de huurdertevredenheid. Hieruit zien we dat een vriendelijke vakman de nummer 1 reden is. Zij dragen bij aan een positieve beleving van de bewoner! Tijd om de sterren van reparatieonderhoud te bedanken.

Hoge huurdertevredenheid

Om een goed compliment te kunnen geven moet je specifiek zijn. Dit is voor Ziezodan platform geen probleem omdat we op een laagdrempelige manier klantfeedback uitvragen waardoor 35% van de huurders de moeite neemt om na het oplossen van het reparatieverzoek hun mening te geven. Vanuit deze grote hoeveelheid aan (data) huurderfeedback zien we dat de monteur veelvuldig expliciet wordt genoemd. Zo staat o.a. de ‘vriendelijkheid van de monteur’ op nummer twee meest genoemde positieve feedback!

De reparatiehelden

Deze keer zijn we langsgegaan bij Rene van PHB de Combi, Pieter van VV Verhoeven & Enzo van de BAM. In onderstaande video's vertellen zij wat zij doen voor een tevreden huurder & geven ze nog een aantal tips!

 

 

 

Laatste nieuws

Blijf op de hoogte

Niks missen over onze innovaties in Vastgoed onderhoud? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Aanmelden