Update

Platform ontwikkelingen: meerdere meldingen

Wekelijks maken we grote stappen op de doorontwikkeling van ons platform. Deze periode lag de focus op het doen van meerdere storingsmeldingen. Volg de nieuwste ontwikkelingen rondom ons platform op het gebied van techniek, design en gebruiksvriendelijkheid.

Innovaties

De belangrijkste nieuwe innovatieop ons plaform van de aflopen weken is zowel technisch als grafisch.  We hebben een nieuwe functionaliteit ontwikkeld, waardoor we meerdere (2x) meldingen kunnen doen via het Ziezodan platform. Dit is zowel mogelijk voor de huurder via de digitale snelweg (web-app), alsook voor  medewerkers van een KCC. We zien in de praktijk dat dit regelmatig voorkomt, dus een belangrijke innovatie. Gisteren hebben we deze innovatie gelijk doorgetest en technisch gezien werkt alles naar behoren. Ofwel we zijn klaar om deze innovatie ook te releasen!

Hoe het werkt

In het platform vragen we dus eerst uit of de huurder nog een storing wil melden. Wanneer dit het geval is, kan hij/zij gelijk de tweede storing melden. Ons platformalgoritme gaat daarna pas kijken naar de beschikbare tijdssloten. Zowel bij 1 als 2 reparaties proberen we deze altijd in hetzelfde tijdblok te plannen, zodat de huurder maar 1x thuis hoeft te blijven voor het ontvangen van de servicemonteurs.

User centered design

Het ontwikkelteam de afgelopen weken druk bezig geweest met het implementeren van de nieuwe ‘styling’ van de App. Wat hierin opvalt is dat het kleurgebruik is aangepast en de belangrijkste teksten iets groter zijn gemaakt. Daarmee is de Ziezodan app beter leesbaar geworden. Daarnaast zijn ze druk geweest met implementeren ‘nieuwe’ schermen/aanpassingen die nodig zijn voor o.a. meerdere meldingen.