Hengelo, 25 maart 2021

Trots zijn we op de werkers die met het Ziezodan platform werken!

Trots zijn we op de werkers die met het Ziezodan platform werken. De hoogste tijd om ze met een persoonlijke kaart te bedanken!

Onze klantcontact medewerkers

Neem onze klantcontact medewerkers, die afgelopen kwartaal 24x7 hebben klaargestaan voor de huurders die wij bedienen via ons Ziezodan platform. Natuurlijk weet de helft van de huurders hun storing digitaal te melden, maar we hebben ook een groep huurders die de voorkeur heeft om te bellen en/of onvoldoende om kan gaan met digitale middelen. Voor deze huurders staan onze helden van het klantcontact center ‘dag en nacht’ klaar om storingen aan te nemen en een luisterend oor te zijn [32% van de huurders belt buiten kantoortijden om hun storing door te geven].

Onze monteurs

Of neem de ‘voor dag en dauw’ monteurs die bij allerlei verschillende huurders over de vloer komen en elke storing of defect weer weten op te lossen. Met hun gereedschapskist en materiaal elke ochtend in het donker op pad gaan om dagelijks tientallen huurders weer blij te maken. Het belangrijkste gereedschap? Volgens ons realtime dashboard is dit toch echt de glimlach van de monteur  [69% van huurders geeft expliciet aan dat vriendelijkheid monteur belangrijkste reden is voor positieve beoordeling].

De hoogste tijd om jullie met een persoonlijk geschreven kaart te bedanken voor jullie inzet, creativiteit en vriendelijkheid. Wij blijven ons ook komend kwartaal richten op het eenvoudiger, sneller en leuker maken van jullie werk!  

Team Ziezodan

Benieuwd hoe digitaal jouw proces is?

Vraag onze checklist aan.
Het laatste nieuws

Blijf op de hoogte

Niks missen over onze innovaties in Vastgoed onderhoud? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Aanmelden