Hengelo, 25 februari 2021

Het vergroten van gebruiksgemak

Wij blijven leren en ontwikkelen. Voor onze dienstverlening maken we gebruik van veel speciaal ontwikkelde tools en slimme technologie. Achter de schermen analyseren we continu onze data. Op deze manier blijven we o.a. ons platform voor het melden van storingen doorlopend optimaliseren. Alles in dienst van onze klanten en gebruikers!

Het gemak van een melding maken

We hebben het nog makkelijker gemaakt om een melding te maken voor de huurders.  

 

Een betere workflow voor onze monteurs

Monteurs zijn veel onderweg. Dus hebben we ervoor gezorgd dat het Ziezodan platform altijd bereikbaar is, zelfs als er geen internet is. Op deze manier maken we Ziezodan gebruiksvriendelijker voor de monteurs en kunnen ze ten alle tijden bij hun de planning van de dag.

 

Blijf op de hoogte

Niks missen over onze innovaties in Vastgoed onderhoud? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Aanmelden