Hengelo, 8 juli 2021

Volledig inzicht en grip op je gemelde storing

Sven Business Consultant

Binnen onze dienstverlening zijn we continu bezig om ons platform te verbeteren. Achter de schermen blijven we doorontwikkelen. Dit doen we om de ervaring van het gebruiksgemak te vergroten en de benodigde stappen te versimpelen. Op deze manier blijven we innovatief en doen we ons best om zo goed mogelijk aan te sluiten op de behoeftes in de markt.

Maak kennis met Sven

We stellen graag onze business consultant aan je voor: Sven. Hij is bij Ziezodan verantwoordelijk voor de techniekinrichting, de ontwikkeling en de procesoptimalisatie van onze dienstverlening. Sven is onder andere ook verantwoordelijk voor de introductie van de Track & Trace binnen ons platform. De Track & Trace functionaliteit stelt bewoners op de hoogte van de laatste status van zijn melding. Ook kan de bewoner middels de Track & Trace achteraf foto's toevoegen en een vervolgafspraak inplannen. 

Het belang van Track & Trace

Sven legt graag uit waarom de Track & Trace is toegevoegd aan ons platform:

"Ons klantcontactcentrum werd vaak benaderd met de vraag voor een statusupdate. In gesprek met de uitvoerende partijen kwam boven water dat er veel behoefte is aan een foto van een storing. Een foto spreekt veel meer tot de verbeelding dan alleen een beschrijving. Op deze manier kan de uitvoerende partij veel beter de aard van de storing inschatten. Zo kan de uitvoerende partij daar de juiste vakmensen op plaatsen met de juiste materialen. Op deze manier krijgen we beter inzichtelijk wat het probleem is en werken we efficiënter.", Sven

Melding volgen

Als je een melding hebt ingediend ontvang je een bevestiging. Afhankelijk van je voorkeur ontvang je deze bevestiging via SMS/Whatsapp of mail. De huurder kan vervolgens in zijn Track en Trace realtime de huidige status inzien van zijn gemaakte melding. Denk hierbij aan:

“Komt de afgesproken datum en tijd toch niet uit?
Dan kan een bewoner eenvoudig met één druk op de knop de afspraak wijzigen.”, Sven.

Overige voordelen

Bij het online melden van een storing kan de bewoner direct foto’s toevoegen. Mocht een bewoner dit na de tijd nog willen doen kan dat eenvoudig binnen de Track & Trace. Ook bij storingen die telefonisch zijn gemeld ontvangt de bewoner een bericht. Hierin kan de bewoner de melding inzien en bewerken. De Track & Trace blijft actief totdat de storing is verholpen.

Vakkundig storingen verhelpen

We vinden het ontzettend belangrijk om elke storing goed en vakkundig te verhelpen. Een dag na de reparatie ontvangt de bewoner een verzoek om een beoordeling te geven. Hierdoor krijgen we inzicht in de huurderstevredenheid en de eventuele verbeterpunten. Die zijn voor ons belangrijk om onze dienstverlening steeds te optimaliseren.

Hoe slim is uw vastgoedonderhoud?

Voor alle vastgoedinvesteerders, portfolio managers en asset managers die wel wat inspiratie rondom het digitaliseren kunnen gebruiken, stellen we onze digitale check voor reparatieonderhoud vrijblijvend beschikbaar. Download de checklist en ontdek de verbeterpunten voor uw organisatie.

Download de gratis checklist
LAATSTE NIEUWS

Blijf op de hoogte

Niks missen over onze innovaties in Vastgoed onderhoud? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Aanmelden