Ziezodan zorgt voor het makkelijk melden van een storing voor huurders. Daarnaast kunnen huurders eenvoudig zelf inplannen, wanneer de servicemonteur langskomt voor de reparatie.
Storing meldenWe elimineren de inefficiënte handelingen en contactmomenten met het Klant Contact Centrum, de huurder en de onderhoudspartij. Dit zorgt voor een frictieloze ervaring en geeft de huurder geautomatiseerd inzicht in de status van de melding.
Huurders kunnen gemakkelijk via mobiel, binnen 3 minuten een storing melden.
De huurder plant zelf de afspraak voor een reparatieverzoek in.
Iedere storing is vervelend. Onze servicemonteurs snappen dat u dit zo vlot mogelijk opgelost wilt hebben.
Ziezodan brengt huurders, vastgoedbeheerders en onderhoudsbedrijven samen op een gebruiksvriendelijk platform.
Bekijk de videoanimatie om te zien hoe dit werkt.
Voor alle betrokkenen is Ziezodan een fijne gebruiksvriendelijke oplossing. Voor huurders betekent het werken met Ziezodan een frictieloze ervaring; de afwikkeling van melding naar oplossing loopt sneller, soepeler, gebruiksvriendelijker en transparanter.
Het bellen naar de klantenservice, wachten op een telefoontje terug, inplannen van de afspraak... allemaal onnodige schakels. Met Ziezodan kan dit allemaal in één keer.
De huurder kan op ieder moment inzien wanneer de servicemonteur verwacht langs te komen. Nog even snel naar de supermarkt? Geen probleem!
Wat vervelend dat er iets kapot is in uw woning. Geef binnen drie minuten uw reparatieverzoek door via de button 'Storing melden'. Volg de instructies en plan direct een afspraak in met de vakman.
Blijf op de hoogte! Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang ons laatste nieuws, tips en whitepapers rechtstreeks in je mailbox.