Gemakkelijk storing melden met Ziezodan

Ziezodan zorgt voor het makkelijk melden van een storing voor huurders. Daarnaast kunnen huurders eenvoudig zelf inplannen, wanneer de servicemonteur langskomt voor de reparatie.

Maak een afspraak
Veelvoorkomende dillema's bij huurders

Moeizaam storingen melden

Gebrekkig inzicht in planning

Slechte service

Oplossingen

Service en inzicht zoals het hoort

We elimineren de inefficiënte handelingen en contactmomenten met het KCC, de huurder en de onderhoudspartij. Dit zorgt voor een frictieloze ervaring en geeft de huurder geautomatiseerd inzicht in de status van de melding.

Eenvoudige melding

Eenvoudig storing melden

Huurders kunnen gemakkelijk via mobiel, binnen 3 minuten een storing melden.

Inzicht in planning

Invloed en inzicht in planning

De huurder plant zelf de afspraak voor een reparatieverzoek in.

Klantvriendelijkheid

Iedere storing is vervelend. Onze servicemonteur snappen dat u dit zo vlot mogelijk opgelost wilt hebben.

Wat is Ziezodan

Ziezodan voor huurders

Ziezodan brengt huurders, vastgoedbeheerders en onderhoudsbedrijven samen op een gebruiksvriendelijk platform. 

Bekijk de videoanimatie waarin we uitleggen hoe het werkt.

Hoe werkt Ziezodan

Eenvoudig voor huurders

Voor alle betrokkenen is Ziezodan een fijne gebruiksvriendelijke oplossing. Voor huurders betekent het werken met Ziezodan een frictieloze ervaring; de afwikkeling van melding naar oplossing loopt sneller, soepeler, gebruiksvriendelijker en transparanter. 

Minder contactmomenten

Het bellen naar de klantenservice, wachten op een telefoontjes terug, inplannen van de afspraak...allemaal onnodige schakels. Met Ziezodan kan allemaal in één keer.

Duidelijke communicatie

De huurder kan op ieder moment inzien, wanneer de servicemonteur verwacht langs te komen. Nog even snel naar de supermarkt? Geen probleem!

BewonersApp
In de praktijk

Gebruiksgemak en service staan voorop

Service met een glimlach
Snelle oplossing door uitgebreide opdrachtomschrijving