
Trots zijn we op de werkers die met het Ziezodan platform werken.
De hoogste tijd om ze met een persoonlijke kaart te bedanken!
Ziezodan zorgt voor het makkelijk melden van een storing voor huurders. Daarnaast kunnen huurders eenvoudig zelf inplannen, wanneer de servicemonteur langskomt voor de reparatie.
Storing meldenWe elimineren de inefficiënte handelingen en contactmomenten met het Klant Contact Centrum, de huurder en de onderhoudspartij. Dit zorgt voor een frictieloze ervaring en geeft de huurder geautomatiseerd inzicht in de status van de melding.
Huurders kunnen gemakkelijk via mobiel, binnen 3 minuten een storing melden.
De huurder plant zelf de afspraak voor een reparatieverzoek in.
Iedere storing is vervelend. Onze servicemonteurs snappen dat u dit zo vlot mogelijk opgelost wilt hebben.
Ziezodan brengt huurders, vastgoedbeheerders en onderhoudsbedrijven samen op een gebruiksvriendelijk platform.
Bekijk de videoanimatie waarin we uitleggen hoe het werkt.
Voor alle betrokkenen is Ziezodan een fijne gebruiksvriendelijke oplossing. Voor huurders betekent het werken met Ziezodan een frictieloze ervaring; de afwikkeling van melding naar oplossing loopt sneller, soepeler, gebruiksvriendelijker en transparanter.
Het bellen naar de klantenservice, wachten op een telefoontje terug, inplannen van de afspraak...allemaal onnodige schakels. Met Ziezodan kan dit allemaal in één keer.
De huurder kan op ieder moment inzien, wanneer de servicemonteur verwacht langs te komen. Nog even snel naar de supermarkt? Geen probleem!
Niks missen over onze innovaties in Vastgoed onderhoud? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.