
Goud en Zilver bij Dutch Interactive Awards 2019!
Bij de uitreiking van de Dutch Interactive Awards 2019, hebben we samen met onze digitale partner (Adwise - Your Digital Brain) de eerste én tweede prijs in de wacht gesleept!
Ziezodan zorgt voor het makkelijk melden van een storing voor huurders. Daarnaast kunnen huurders eenvoudig zelf inplannen, wanneer de servicemonteur langskomt voor de reparatie.
Maak een afspraakWe elimineren de inefficiënte handelingen en contactmomenten met het KCC, de huurder en de onderhoudspartij. Dit zorgt voor een frictieloze ervaring en geeft de huurder geautomatiseerd inzicht in de status van de melding.
Huurders kunnen gemakkelijk via mobiel, binnen 3 minuten een storing melden.
De huurder plant zelf de afspraak voor een reparatieverzoek in.
Iedere storing is vervelend. Onze servicemonteur snappen dat u dit zo vlot mogelijk opgelost wilt hebben.
Ziezodan brengt huurders, vastgoedbeheerders en onderhoudsbedrijven samen op een gebruiksvriendelijk platform.
Bekijk de videoanimatie waarin we uitleggen hoe het werkt.
Voor alle betrokkenen is Ziezodan een fijne gebruiksvriendelijke oplossing. Voor huurders betekent het werken met Ziezodan een frictieloze ervaring; de afwikkeling van melding naar oplossing loopt sneller, soepeler, gebruiksvriendelijker en transparanter.
Het bellen naar de klantenservice, wachten op een telefoontjes terug, inplannen van de afspraak...allemaal onnodige schakels. Met Ziezodan kan allemaal in één keer.
De huurder kan op ieder moment inzien, wanneer de servicemonteur verwacht langs te komen. Nog even snel naar de supermarkt? Geen probleem!