Verhoog de efficiëntie en krijg inzicht in de statussen van niet planmatig reparatieonderhoud door het proces van storingsmeldingen, plannen, first-time-fix en reparaties te automatiseren.
Ga met ons in gesprekPlanning is nu vaak een menselijk proces, waarbij een mens niet de efficiency heeft van een slim planningsalgoritme.
De bewoner kan niet goed omschrijven wat het probleem is, doordat deze een leek is op technisch gebied. Daardoor kan vaak pas ter plaatse worden bepaald wat de werkelijke melding inhoudt.
Monteurs leunen enorm op het interne callcenter of de werkvoorbereiding voor bijvoorbeeld vervolgafspraken. Hierdoor gaat een opdracht door veel handen en systemen, dit is allesbehalve efficiënt
We elimineren de inefficiënte handelingen en contactmomenten met het KCC, de huurder en de onderhoudspartij. Dit zorgt bij de huurder voor een frictieloze ervaring. Met de Ziezodan MonteursApp hebben servicemonteurs alle informatie bij de hand, om een reparatie in één keer op te lossen (first-time-fix). De app voorziet in geautomatiseerde planning en meest duurzame rijroutes. De monteur kan zelf de uitgebreide storingsmeldingen inzien, contact opnemen met de huurder en werkbonnen indienen. Al deze informatie is gekoppeld aan een overzichtelijk dashboard, met de belangrijkste sturingsinformatie. Zo is iedereen direct op de hoogte.
Door de oplostijden goed te kennen en de rijroutes te optimaliseren, kan ons slimme planningsalgoritme enorm veel efficiënter en effectiever plannen.
Door de gedetailleerde uitvraag van een storing bij huurders.
Tijdsbesparing door duurzaam ingeplande routes, de meest geschikte servicemonteur op de juiste plek.
Ziezodan is een dienstverlener en digitale partner in het vastgoed-onderhoudsdomein. Wij brengen huurders, vastgoedbeheerders en onderhoudsbedrijven samen op een gebruiksvriendelijk platform. Voor onderhoudspartijen hebben wij de storingsmeldingen en planning gekoppeld aan een MonteursApp, waarin de opdrachten uitgebreid beschreven staan. De Ziezodan MonteursApp adviseert automatisch de meest duurzame rijroutes. De servicemonteur kan de werkbonnen rechtstreeks zonder in te loggen, via de mobiele omgeving indienen.
Voor alle betrokkenen is Ziezodan een fijne gebruiksvriendelijke oplossing. Voor onderhoudspartijen hebben wij de storingsmeldingen en planning gekoppeld aan een MonteursApp, waarin de opdrachten uitgebreid beschreven staan. Verder adviseert de Ziezodan MonteursApp automatisch de meest duurzame rijroutes en kan de servicemonteur de werkbonnen rechtstreeks indienen.
De reparatiemelding van de huurder is uitgebreid uitgevraagd bij de huurder. Hierdoor weet de servicemonteur precies welke situatie hij aantreft.
De servicemonteur kan meteen de juiste materialen meenemen naar de locatie en daardoor gemakkelijker een first-time-fix te behalen.
Ordelman – Vastgoedservice & Installaties uit Arnhem – heeft jarenlange ervaring en gaan daarbij altijd voor de first-time-fix. Een perfecte match met de filosofie van Ziezodan! Sinds september 2021 werken Ordelman en Ziezodan samen. Patrick van ’t Sant, directeur bij Ordelman, vertelt over zijn ervaring met het Ziezodan platform.
Wil je meer weten? Heb je een vraag die niet op deze pagina beantwoord wordt? Of wil je een keer met ons sparren? Neem vrijblijvend contact met ons op. We helpen je graag verder!
Blijf op de hoogte! Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang ons laatste nieuws, tips en whitepapers rechtstreeks in je mailbox.