
Even kennismaken met Sterre!
Sterre is moeder van Lieuwe en op dit moment zwanger van de tweede. Voorlopig wordt deze nog ‘Cor’ genoemd. Sterre weet van aanpakken en houdt de touwtjes graag in handen.
Ziezodan vergroot inzicht in en de efficiëntie van niet planmatig reparatieonderhoud. Doordat we het proces en de communicatie rondom het melden, plannen en repareren vereenvoudigen op een geautomatiseerd platform.
Ga met ons in gesprekGeen inzicht in de status van de storingsmelding, omdat de informatie niet bekend is bij het Klant Contact Centrum van de vastgoedbeheerder.
De aansturing van onderhoudsbedrijven blijkt een volle dagtaak met allerlei uitdagingen, waarbij er weinig grip is op de servicebeleving van de huurder.
Garantieproces (überhaupt afwijkende proceslijnen) is niet overzichtelijk, laat staan controleerbaar.
We elimineren de inefficiënte handelingen en contactmomenten met het KCC, de huurder en de onderhoudspartij. Dit zorgt bij de huurder voor een frictieloze ervaring en geeft jouw organisatie een transparante meldingsomgeving, die volledig geautomatiseerd inzicht geeft in alle openstaande en opgeloste storingen.
Alle meldingen van reparatieverzoeken en de status hiervan zijn direct en gemakkelijk inzichtelijk
Het aansturen van onderhoudsbedrijven op actuele data, wordt eenvoudiger door ons realtime dashboard
Een huurder kan zelf snel en eenvoudig een meervoudige storingsmelding doen.
Ziezodan is een dienstverlener en digitale partner in het vastgoed-onderhoudsdomein. Wij brengen huurders, vastgoedbeheerders en onderhoudsbedrijven samen op een gebruiksvriendelijk platform. De afwikkeling van melding naar oplossing verloopt sneller, soepeler, gebruiksvriendelijker en transparanter voor alle betrokken partijen. Zo vereenvoudigen wij het hele onderhoudsproces. Van storingsmelding voor de huurder, uitgebreide opdrachtomschrijving voor reparatiebedrijven tot aan overzichtelijke dashboards voor jou als vastgoedbeheerder.
Voor alle betrokkenen is Ziezodan een fijne gebruiksvriendelijke oplossing. Voor vastgoedbeheerders betekent het werken met Ziezodan; minder contactmomenten met reparatiebedrijven, realtime inzicht in de status en openstaande storingsmeldingen per eenheid, en een huurder die sneller goed geholpen wordt.
Door het digitaal melden en het overnemen van de KCC taak van de vastgoedbeheerder, komt er capaciteit vrij in jouw organisatie die ingezet kan worden voor meer aandacht voor de bewoners.
Binnen 3 minuten meldt een huurder zijn of haar storing binnen of buiten de woning eenvoudig via de chatbot.
Wil je meer weten over Ziezodan? Neem contact op met onze Business Developer Koen Dons via koen.dons@ziezodan.nl of 06 34 24 95 17.
We kunnen ons voorstellen dat je nog wat vragen hebt. Hieronder vind je antwoord op een aantal vragen die ons vaker zijn gesteld door vastgoedbeheerders, zoals woningcorporaties.
Heb je een andere vraag of wil je meer weten? Neem dan contact op met ons.
Door het gebruik van Ziezodan neemt de aandacht af die het proces van reparatieverzoeken vergt. Zo blijft er tijd over om kwalitatief te besteden aan contact met huurders. Door het digitaal melden en het overnemen van de KCC taak van de vastgoedbeheerder komt er capaciteit vrij in jouw organisatie die ingezet kan worden in aandacht voor de bewoners. Door het inzicht dat Ziezodan geeft in de uitgevoerde storingen wordt snel duidelijk of het incidenten betreft of dat er structurele problemen zijn met een woning. Zo kan pro actief worden geacteerd en hoef je niet te wachten tot er klachten ontstaan.
Ziezodan meet de tevredenheid over de (oplossing van de) reparatiemelding. Aangezien bekend is dat het niet juist oplossen van storingen leidt tot ontevreden bewoners besteden wij alle aandacht aan dit specifieke onderdeel. Door de volledige transparantie van het proces is een bewoner altijd op de hoogte van de afspraken. Alleen dit al leidt tot meer begrip en minder ontevredenheid. Daarnaast vragen wij altijd feedback na elk bezoek. Deze feedback is voor Ziezodan de basis voor continue verbetering.
Het implementatieproces neemt ongeveer drie maanden in beslag. Dat lijkt veel maar het meeste werk doen wij aan de achterkant voor jou. Het informeren van de huurders over het nieuwe proces, het inrichten van de juiste beslisboom, de afspraken maken met de onderhoudspartijen en het inrichten van de financiële afspraken.
In het Ziezodan platform kan per object worden geconfigureerd welke weg een gemelde storing moet volgen. Zo kunnen garantiestoringen een andere route volgen dan reguliere storingen. Geheel geautomatiseerd.
Primair houdt Ziezodan zich bezig met reparatie onderhoud. Mutatieonderhoud heeft zeker onze aandacht. Dit staat op onze roadmap maar is nu nog geen onderdeel van het platform.
Ziezodan neemt het primaire proces van melden van reparatieverzoeken, het aansturen van onderhoudspartijen en het rapporteren van voortgang uit handen. Vastgoed- en onderhoudsmanagers kunnen middels een realtime dashboard, alle voortgang in de gaten houden. Zodoende wordt hun dagelijkse operationele betrokkenheid verminderd en versimpeld. Ze kunnen meer in de rol van regisseur van onderhoud komen en zijn altijd volledig geïnformeerd.
Laaggeletterdheid, taalachterstand en het niet beheersen van de Nederlandse taal is een belangrijk kader geweest in het opzetten van het Ziezodan platform. Door gebruik te maken van simpele bewoordingen en pictogrammen is het platform voor iedereen hanteerbaar. Ook als je de taal niet machtig bent of als je een leek bent op digitaal gebied.
Er is veel tijd gestoken in het ontwikkelen van de gebruikerservaring. Hier is onderzoek naar gedaan onder allerlei typen gebruikers en deze hebben allemaal zonder problemen een storing kunnen melden.
Niks missen over onze innovaties in Vastgoed onderhoud? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.